از یک وب دیگه کش رفتم این جمله هارو...

ترنم باران،

پژواک صدایم بود،

وقتی که گفتم:

بی تو،

دلگیرم...

 

 

 

ذهنم

از تو،

پر است

و از همه خالی.

ولی،

کنارم،

از همه پر و

از تو خالی...

 



نظرات شما عزیزان:

مهراد
ساعت20:22---24 شهريور 1392


ARam
ساعت20:10---15 شهريور 1392
آپ جدیدت لایییییییییییییییییییییک
پاسخ: مرسی دوستم!


roshanak
ساعت18:10---15 شهريور 1392
اوه اوه...حالا چرا گریه می کنی؟! هر وقت خواستی sms بده...هر وقت خواستی زنگ بزن...شنبه هم هرجوری هست میریم کتابخونه...شده واسه 2 دقیقه!

حرصت جدیدا خیلی زود درمیاد ها!!!
پاسخ: خوبه...یکم آروم شدم!هه!


roshanak
ساعت18:00---15 شهريور 1392
میگم از نظر خصوصی نگو،چون همش یادم میره نظرامو خصوصی کنم!!!...خنگ شدم دیگه!
پاسخ: هه هه هه هه هه! عاااالیه!


roshanak
ساعت17:47---15 شهريور 1392
هی...نگو...خیلی خنگ شدم!
پاسخ:چی؟!چیشده؟!نگم تو خنگ شدی؟!نگم خودم خنگ شدم؟! اصلا اینجا چه خبره؟!!!


roshanak
ساعت17:42---15 شهريور 1392
بسه انقدر چرند نگو.
پاسخ: هه هه...مرسی واقعا عزیزدلم!!!
پاسخ:راستی دل نظرای خصوصیم برات تنگ شده بود!!!خیلی...


roshanak
ساعت17:38---15 شهريور 1392
چرا فک می کنی خوشم میاد؟ چرا واقعا باید خوشم بیاد؟؟؟

ناراحتی های تو...لذت داره...؟
پاسخ: نه...اما به هرحال این جملات و شعرها...زیبان...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392 | 17:0 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.